CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 27, 2013

wakafa bILLAHi syahida..




Solehah @ perempuan??  ^_^ / =_=’



Semua muslimah nk jadi solehah..n semua yg solehah mahu jd bidadari dunia sampai di akhirat sana menyambut suami yang halal buat selama2nya..insyaALLAH ^_^..

tp sape nak jadi perempuan kalu semua macam 2?kedua-dua itu semuanya mempunyai jasad yang sama..yang berbeza adalah ‘perilaku’ yang ada..

perempuan itu hidupnya di penuhi dengan kegersangan hati..hanya sedikit indah pada bicara akhlak..yang ada hanya hiburan n hiburan yg nyata..hiburanlah hiasan pdnya..na’uzubillah…….

solehah pula bukan semua yg solehah itu ada pada diri mereka..kadang2 dia pn x tahu yang dia solehah..mai nk bahaq…solehah ini bukan cantik pada wajah yang dia miliki..bukan indah pada lirikan mata yang menggoda..bukan ukuran pada pakaian nya yang tutup aurat terus SOLEHAH…

no way!!! Sy x setuju 100%!!


Sbb… yang pakai dengan sempurna Nampak alim pun blh jadi couple/dating..sbb yg pakai semua hijab ngn tutupan rapi pun blh ALLAHu uji..hakikatnya kita semua sama sahaja n yg mmbezakan kita adalah ketaqwaan..

dunia ni hijabnya banyak ngn dosa..sama ada dia solehah @ tidak..hanya ALLAH dapat menilai..bukan anda! ^_^’


sungguh..bertaubat lah wahai yg couple..berhentilah wahai yang ber dating…sesungguh nya kalian lah yg mahu KIAMAT itu semakin dekat..

jangan HIJAB pada pakaian itu ngn hijab yg membuatkan orang bfikir ‘wah solehahnya dia’..’keayuan solehah yg dia miliki itu jelas ngn berpakain sopan’..’ni pakai purdah mesti warak’….????sori ya..berpakain tp wt maksiat dlm diam sama lah ngn dosa pada kenyataan yg ALLAH lihat..na’uzubillah..ALLAHu a’alam…

moga ALLAH jaga kita..amin2..lebih baik jadi perempuan tapi mahu kea rah yg SOLEHAH..itu lebih baik…insyaALLAH  ^_^ 


#moga ALLAH menjaga kita n masih sudi memandang hati mereka..amin2..<3



0 comments:

Post a Comment